ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

حراج سیج

گروه انتشاراتی سیج  امکان دسترسی رایگان و نامحدود عموم به متن اصلی مقالات  نشریات ادواری علمی خود در حوزه های مختلف را تا یازدهم خرداد فراهم کرده است که برای ثبت نام می تونید از لینک پایین استفاده کنید.

    مصلحت دید من آن است که یاران همه کار بگذارند و خم طره این لینکو بگیرند.
    
لینک ثبت نام مقالات رایگان سیج

نظرات 1 + ارسال نظر


بکاریم نهالی سر هر پیچ کلام ...
خوشحالم که وبلاگ شما رو اگرچه به صورت کاملا تصادفی ، پیدا کردم . واقعا وبلاگ جالبی دارید .
خیلی تمایل به تبادل لینک با شما رو دارم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشی دوست دارم سایت من رو با نام
۩۞۩صحنه دارترین فیلم سال۩۞۩ لینک کنی . و حتما به من اطلاع بده که وبلاگ تو رو با چه نامی لینک کنم .
ارتباط

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد