ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

حراج سیج

گروه انتشاراتی سیج  امکان دسترسی رایگان و نامحدود عموم به متن اصلی مقالات  نشریات ادواری علمی خود در حوزه های مختلف را تا یازدهم خرداد فراهم کرده است که برای ثبت نام می تونید از لینک پایین استفاده کنید.

    مصلحت دید من آن است که یاران همه کار بگذارند و خم طره این لینکو بگیرند.
    
لینک ثبت نام مقالات رایگان سیج

لیست خرید: مصرف کتاب

مبانی نشانه شناسی چندلر و مقدمه ای بر نظریه فیلم استم از سوره مهر- جامعه شناسی پست مدرنیسم لش و داغ ننگ گافمن از مرکز – زیبایی شناسی تلویزون متالینوس ، رسانه دین فرهنگ هوور ، روش های تحقیق رسانه ای گنتر، از سروش – فیلم فرم فرهنگ کالکر از فارابی – تئوری فیلم بالاش از دانشگاه هنر - کثرت گرایی مک لنن و جهانی شدن فرهنگی لو کلر از وزارت امور خارجه- یورگن هابر ماس هولاب از نی -دموکراسی و خبر گنز از سمت -مطالعات فرهنگی هال و دیگران ازجهاد دانشگاهی- درک تئوری رسانه ویلیامز از ساقی - نویسندگی برای شنیدن واختل از دانشکده صدا و سیما - کودکان و رسانه ها از مرکزتحقیقات صداوسیما - تاملاتی در جامعه شناسی ادبیات کوثری و نقد فرهنگی آسابرگر از باز - دگرگونی ساختاری حوزه عمومی هابرماس از افکار و یک نوستالژی شخصی: طراحی منظر در خیابانهای شهری و شاعرانه های ناظم حکمت از اندیشه نو
بار دستهای من بودند از گردش در نیمی از شبستان به جای همه نخواندن ها و نتوانستنهای یک ساله ام .

معجزات روزمره

آخر بازی چلسی - منچستر اول شبت هم که نباشه برای فراموش کردن شاهکار ریسه مجبور به تماشای کلید اسرار هستی. مجموعه ای نمایشی ساخت ترکیه که با هدف احتمالی تقویت دین و ایمان اسلامی مخاطبان ساخته شده و چنان اصراری بر این پیامهاست که بعد از هر بخش نمایشی مجری برنامه هم نتیجه گیری دینی و اخلاقی آن را بیان می کنه . مجموعه نمایشهای کلید اسرار پر از داستانهای شگفت انگیز و دخالت نیروهای غیر مادی در جهان و علتهای معنوی برای امور روزمره است. تزریق مستقیم عوامل غیبی و خدایی و حضور بی واسطه آنها در جریان کوچکترین مسایل زندگی روزمره و ناچاری آنها به توسل به خرق عادت برای پیشبرد خواست و سنن الهی و ظاهر شدنشان به صورت عاملی در عرض عوامل دیگر در پس خود اعتقاد به دوگانگی اهریمن و اهورایی را به ذهن می نشاند که با جهان نگری و درک توحیدی از هستی و ماهیت نیروهای آن در تعارض است. جریان مستمری که در سالهای اخیر در تلویزیون به صورت قدرت گیری روز افزون و استقلال عمل و خواست شیطان و نیروهای شیطانی در مجموعه های نمایشی آن دیده می شود. سوای تاثیرات نابجای بین متنی متاثر از زمینه اجتماعی است که در آن چشم اندازهای آرمانشهری برچیده شده و امیدی به شعارها و آرمانها نیست و زندگی با شیطان و نیروهایش ناگزیر است و قدرت این عوامل و فساد جامعه چنان است که کمترین حرکت به سمت صلاح تنها به مدد مستقیم الهی و خارج از روالهای عادی و درونی جامعه ممکن است. چنین مفروضاتی از جامعه نمی تواند مورد قبول و استناد تلویزیونی دولتی ایدئولوژیک باشد که در پی حرکت دادن خود و جامعه به سوی آرمانهای بزرگی است. هرچند بعد از ویلیامز امکان یک تلویزیون ایدئولوژیک زیر سئوال است. ولی کسی برای لزوم تناقض در تلویزون نظریه پردازی نکرده است.