ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

باز سازی مخاطب


جام جم آنلاین: بی‌بی‌سی قصد دارد یک سری شبکه‌های رادیو و تلویزیونی درخواستی اینترنت محور راه‌اندازی کند که می‌تواند در نحوه تلویزیون تماشا کردن مردم انقلابی پدید آورد.
شرکت بی‌بی‌سی تراست که بر عملکرد این شبکه نظارت می‌کند تا اقدامات آن تاثیری منفی بر افکار عمومی و رقبای تجاری دیگر این رسانه نداشته باشد این طرح جدید بی‌بی‌سی را تصویب کرده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، بی‌بی‌سی اعلام کرده است سیستم iplayer جدید آنها این قابلیت را به کاربران اینترنتی می‌دهد تا برنامه‌های رادیو و تلویزیونی دلخواه خود را در خلال هفته گذشته سفارش دهند و ضمن تماشای آن از طریق آنلاین آن را روی کامپیوتر خود تا 30 روز ذخیره کنند.
در همین حال کاربران تلویزیون کابلی بی‌بی‌سی قادر خواهند بود این برنامه‌های دلخواه را از طریق تلویزیون تماشا کنند.
سیستم iplayer بی‌بی‌سی که بر روی وب سایت این شبکه قرار دارد همچنین کاربران را قادر می‌سازد تا برنامه‌های رادیو و تلویزیونی موجود در اینترنت را بدون آنکه خللی به قانون کپی رایت وارد شود دانلود کرده و تماشا کنند.
در همین حال شبکه 4 بریتانیا (چنل فور) به تازگی اعلام کرده است سرویس تلویزیونی درخواستی آنها تاکنون توسط یک میلیون کاربر اینترنتی مورد استفاده قرار گرفته و تاکنون 20 میلیون برنامه تولیدی این شبکه تلویزیونی پربیننده انگلیس از طریق این سیستم درخواستی تماشا شده است.
چنل فور، سرویس تلویزیون درخواستی مبتنی بر وب خود را شش ماه پیش راه‌اندازی کرد و حالا کارشناسان این شبکه اعتراف کرده‌اند که پیش‌بینی چنین استقبالی را از سوی کاربران نمی‌کرده اند.
این شبکه به کاربران خود اجازه می‌دهد تا همه برنامه‌های محبوب و پربیننده تلویزیونی را درست 30 روز پس از اولین پخش از تلویزیون به صورت آنلاین درخواست کرده و به تماشا بنشینند

برای استاد

استاد جلسه اول که آمد آنقدر شجاعت داشت که بگوید نه چیزی از این درس می داند و نه علاقه ای به دانستنش دارد (هرچند فرقی هم نمی کرد بقیه درسا و استادا رو جلسه دوم فهمیده بودیم). رو موضوع بقیه جلسات می شد شرط بست. بحث بدون مرز و گفتگو برای گفتگو . استاد یکی از کوشاترین چهره های ارتباطی ایران است که به خاطر اجحافاتی که در حقشان شده اعتکاف علمی برگزیده اند تا به صورت تلویحی جامعه ارتباطی ناسپاس ایران را تنبیه کنند. حتی احتمالش هشت که برای همیشه از ایران بروند. و تنها کسی هستند که مشغول گذراتدن دوره پست خط فاصله پی اچ دی در حوزه ارتباطات در دانشگاهی با قدمت صد و هشتادسال شاید هم بیشتر هستند. و استاد راهنمایشان باوجود اینکه هشتاد و پنج سال دارد دویست دلار درامد ماهانه دارد. با همه این دلشکستگی ها و رنجیدگی ها استاد از ما خواسته که در موضوعات مرتبط با درس تحقیق و ترجمه کنیم و با تلفیقشان در باره موضوع صحبت کنیم و اگر سطح مطلب خوب باشد به ما اجازه خواهد داد که مقاله را به اسم خودمان در وبلاگ شخصی ایشان منتشر کنیم. به نظرم دلایل دلشکستگی و ناراحتی ایشان و تحلیل وضعیت و موقعیتشان یکی از علل پسرفت علوم در ایران است. امیدوارم که در مهاجرتشان جدی نباشند. و نسل ما و بعد ما از وجود و تحقیقاتشان استفاده کند و همیشه موفق باشند.

اعتیاد آنلاین

اعتیاد کلماتی چون کنار خیابان و گوزنها و نصف هنرمندای مردی که می شناسیم و ... را به ذهن می آورد . ولی شاید فردا اینترنت و چت و شبکه را هم به مفاهیم همبسته با این کلمه باید اضافه کرد. اعتیاد اینترنتی مفهوم دور از ذهنی نیست اگر خودمان دچارش نشده باشیم .اعتیاد به اینترنت یک ناهنجاری روانشناختی است که مانند هر اعتیاد دیگری نشئگی و خماری خودش را دارد. ادامه را در همشهری آنلاین به آدرسhttp://www.hamshahrionline.ir/News/?id=21245
بخوانید ( که نمی دونم چرا نمی تونم لینکش کنم). قبل از اینکه شما را یک صبح پای کامپیوتر ی روشن پیدا کنند.