ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

باز سازی مخاطب


جام جم آنلاین: بی‌بی‌سی قصد دارد یک سری شبکه‌های رادیو و تلویزیونی درخواستی اینترنت محور راه‌اندازی کند که می‌تواند در نحوه تلویزیون تماشا کردن مردم انقلابی پدید آورد.
شرکت بی‌بی‌سی تراست که بر عملکرد این شبکه نظارت می‌کند تا اقدامات آن تاثیری منفی بر افکار عمومی و رقبای تجاری دیگر این رسانه نداشته باشد این طرح جدید بی‌بی‌سی را تصویب کرده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، بی‌بی‌سی اعلام کرده است سیستم iplayer جدید آنها این قابلیت را به کاربران اینترنتی می‌دهد تا برنامه‌های رادیو و تلویزیونی دلخواه خود را در خلال هفته گذشته سفارش دهند و ضمن تماشای آن از طریق آنلاین آن را روی کامپیوتر خود تا 30 روز ذخیره کنند.
در همین حال کاربران تلویزیون کابلی بی‌بی‌سی قادر خواهند بود این برنامه‌های دلخواه را از طریق تلویزیون تماشا کنند.
سیستم iplayer بی‌بی‌سی که بر روی وب سایت این شبکه قرار دارد همچنین کاربران را قادر می‌سازد تا برنامه‌های رادیو و تلویزیونی موجود در اینترنت را بدون آنکه خللی به قانون کپی رایت وارد شود دانلود کرده و تماشا کنند.
در همین حال شبکه 4 بریتانیا (چنل فور) به تازگی اعلام کرده است سرویس تلویزیونی درخواستی آنها تاکنون توسط یک میلیون کاربر اینترنتی مورد استفاده قرار گرفته و تاکنون 20 میلیون برنامه تولیدی این شبکه تلویزیونی پربیننده انگلیس از طریق این سیستم درخواستی تماشا شده است.
چنل فور، سرویس تلویزیون درخواستی مبتنی بر وب خود را شش ماه پیش راه‌اندازی کرد و حالا کارشناسان این شبکه اعتراف کرده‌اند که پیش‌بینی چنین استقبالی را از سوی کاربران نمی‌کرده اند.
این شبکه به کاربران خود اجازه می‌دهد تا همه برنامه‌های محبوب و پربیننده تلویزیونی را درست 30 روز پس از اولین پخش از تلویزیون به صورت آنلاین درخواست کرده و به تماشا بنشینند
نظرات 2 + ارسال نظر
حسین 1386,02,27 ساعت 01:00 http://cacs.persianblog.com

سلام
خوشحال میشم به منم سر بزنید

سمیه 1386,03,01 ساعت 12:57 http://saseman.blogfa.com

سلام با نظریه سازگاری ارتباطی به روزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد