ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

اندکی تامل ....

سلام

همکلاسی نه چندان مهربان من شما حق توهین به موضوع پایان نامه مرا به هیچ وجه ندارید و من میخواستم از شما بپرسم اصلا شما اسم استاد راهنمای مرا میدونید که این طور از جانب ایشان نقل قول کرده ای ؟وباز هم توجه بیشتری کنید شما که از علمای ارتباطات هستید باید این نکته ظریف را بدانید که جهل نسبت به یک موضوع دلیل بر مسخره بودن آن نیست .

من توصیه می کنم به شما که هنگام دفاع پایان نامه من حتما حضور داشته باشید و ببینید موضوع من مسخره است یا ....

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی 1386,09,04 ساعت 12:52 http://shabnevisi.blogfa.com

با مطلبی با عنوان یاد گذشته به روزم این مطلب مال دوست عزیزمون خانم دارابی هستش



مطالبتون عالیه


÷یشنهاد دیدن یه وبلاگ رو به دوستان میدم امیدوارم واسه یکبار هم که شده سری به این وبلاگ بزنن
http://bazaregoftegoo.blogfa.com/

سمیه 1386,09,04 ساعت 13:48 http://saseman.blogfa.com

سلام
خانم گلستانی عزیزم از خنده های تمسخر آمیز دیگران دلخور مشو و همانطور که خودت هم اشاره ای کرده ای بگذار من هم بگویم که تمسخر نشان از دو خصلت نازیبا دارد نخست جهل و نادانی و دیگری حسادت و ناتوانی وعجز . پس دوست خوبم دوستداران تو به تو و موضوعی که انتخاب کرده ای می بالند و مطمئنیم که موفق خواهی شد.
خدایا بر بدان رحم کن که بر خوبان رحم کرده ای هرآینه ایشان را نیکو آفریده ای

جو.با 1386,09,05 ساعت 20:24

با سلام وعرض ادب خدمت شما هم وطن عزیز.براستی چرا بعضی از رسانه ها هدف اصلی خود رافراموش کرده به جای اطلاع رسانی صحیح وایجاد وحدت وارامش در کشور به دنبال ایجاد تفرقه و نفرتی کاذب بین ایرانیان هستند؟
چرا مسئولین این نوع رسانه ها فکر می کنند حقیقت فقط نزد ایشان است و ایشان تنها کاشفان حقیقتند و در سراسر ایران بهتر از ایشان هیچ فرد دگر اندیشی قادر به درک حقیقت نیست و بنابر این حق بیان ودفاع از خود را ندارد؟
آیا یک بهائی با مطالعه تهمت های روزنامه حق ندارد در ان رسانه حرفی بزند ودفاعی را بنویسد ؟
چرا این نوع رسانه ها قسمتی از صفحه خویش را به گفتمان اختصاص نمی دهند تا دیگر اندیشمندان نیزدر ان صفحه به دفاع از نظرات واتهامات بپردازد که اولا این گفتمان نشانی باشد بر ازادی ودوم اینکه مردم بهتر حقیقت راتشخیص بدهند.
ایا این عمل زشت یعنی دروغ پراکنی تقرقه افکنی وایجاد اشوب در یک کشور اسلامی جرم نیست ؟
وچرا رسانه ها نسبت به تهمت هائی که به جامعه بهائی می زنند نباید به قوه قضائیه پاسخگو باشند؟
با راه اندازی وبلاگ ناقص خود سعی دارم پاسخی هرچند مختصروساده به آن اتهامات نخ نما شده رسانه ها بدهم ودر واقع این فاصله را کمتر کنم . لطفا بی هیج پیش داوری، مطالب وب را مطالعه بفرمائید منتظر نظر و راهنمائی های شما می مانم
http://jooyya.blogfa.com/

بابک 1386,09,07 ساعت 14:16

سلام باور نمی کنید که چقدر خوشحالم از اینکه شما یا خانم فرج الهی دوباره اینجا هستید .ولو برای عتاب
من لا اقل به نظر خودم تعریضی به شما یا بایان نامه تان نداشتم .نوشته بودم اون موقع که من شنیدم به نظرم بی معنی اومد و بعدش تمام ده بونزده سطر بعدی درباره دلایل و شواهد مهم بودن موضوع و کم اطلاعی و نادرستی قضاوت اون موقع خودم بوده . در مورد استاد راهنما هم الان نمی دونم کیه ولی در مورد اون دکتری که اون روز مطرح بود من نظر شخصی خودم رو گفتم که هنوز هم دلیلی برای عوض کردنش ندارم. با همه این حرفها اگه شما فکر می کنید مطلب را بد منتقل کردم یا اهانتی شده . بخاطر این درکی که ظاهرا عمومی است عذر می خوام و مطمئنم که موضوعی که کار می کنید اگه همین باشه حیلی موضوع به روز و جالبیه . هرجا که هستید موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد