ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

رستگاری تلویزیون

هر شام را با لاتزع قلوبنای  استاد آماده می شویم که توکلت علی حی الذی لایموت... را آویزه قلبمان کنیم و آن لحظه های عزیز تلویزیون نردبان آسمان مان باشد و ما نظاره گرعروج و رستگاری  تلویزیون .تلویزیون  واسطه بین ما و خدا می شود و رازها و نیازهایمان را به زیباترین لحن و بیان با خدا می گوید و هر چه خلوص این مناجات و شور این عشق بیبشتر باشد رضایت ما از عبادتمان و احتمالا رضایت خدا ازما بیشتر خواهد بود . جایگزینی  امر نمادین به جای امر واقع و مصرف نماد برای ارضای نیار واقع  و اغتشاش  واقعیت و نماد موضوعی است که در زندگی با(در) رسانه ها اجتناب نابذیر شده و مصرف نمادین  تلویزیون برای خلوص و خضوع و عروج تعمیم همان مکانیسم به حوزه  عبادت و عبودیت است. که جای نیاز به احساس تجربه و لمس امر قدسی را  گرفته است . و حضور تلویزیون در لحظه افطار برای بوشاندن  گم گشتگی و و انکار گم کردگیمان
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1386,06,31 ساعت 00:49

به حقیقت بسیار زیبایی اشاره کردید
ارضای معنوی با زبان رسای رسانهء زاهدمان !!
براستی چرا اینطور است؟


آشنا

سمیه 1386,07,01 ساعت 08:11 http://saseman.blogfa.com

سلام
اینو که گفتی قبول دارم فقط تمومش کن(البته خودم دلم نمیاد). ولی نه برای تحقیقت ارزشی قائلند و از همه بدتر نه برای دانشجو بودنت. تازه فهمیدم خودم درباره موضوع تحقیقم از برخی از اساتید بیشتر می دونم!!![تعجب][تعجب]
منبعی که خواست نامش فاش نشود دیروز به من اعلام کرد: چهارشنبه هم جلسه ای در دانشگاه راجع به پایان نامه هاست که همه باید حضور داشته باشن[نیشخند]
در مورد این موضوع تلویزیون هم که گفتی وضع بدتر از اینهاست. ای کاش روزی برسه که نه تکنولوژی و نه والاترین ارزش ها را برای والاترین اهداف به کارگیریم

سمیه 1386,07,02 ساعت 18:26 http://saseman.blogfa.com

سلام
از این اشتباهات آشکاری که در نظر اول داشتم شرمندم
اولا که شما خودتون هم می دونید که منظور از اون تعجب و نیشخند قرار دادن صورتکش بود و نه متن
دوم این که قصدم از جمله آخر در واقع این بوده : ای کاش ما از تکنولوژی و از ارزش های والا در جهت تحقق اهداف نادرست خود استفاده نکنیم.
در پناه حق

سمیه 1386,07,08 ساعت 12:40 http://saseman.blogfa.com

سلام دفاع نکردم فقط اون عبارت رو حذف کردم من که شلوغ پلوغ ترین دانشجوی کلاسمون بودم مگه می شه بی سر و صدا دفاع کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد