ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

چکار کنیم تا وبلاگمان را لینک کنند؟

آیا شما بتازگی وبلاگتان را تأسیس کرده اید؟ آیا از تعداد کم بازدیدکنندگان وبلاگتان عذاب می کشید؟ آیا همواره برای حفظ آبرو، خودتان برای خودتان کامنت می گذارید؟ اگر این طور است این متن را بخوانید.
یکی از راه های افزایش بازدید کننده و کامنت، گرفتن لینک از دیگر وبلاگهاست، در این متن شما را با روش گرفتن لینک از دیگر وبلاگها آشنا خواهیم کرد.

1- پیدا کردن طعمه موردنظر: در اولین قدم باید طعمه ای مناسب انتخاب کنید، عوامل مهم برای انتخاب یک طعمه مشخصه های زیر می باشند:
- تعداد بازدیدکنندگان: برای شما که تازه کارید وبلاگی که بازدیدش 20 نفر در روز باشد کفایت می کند.
- تعداد کامنت برای هر پست: دیگه از سه چهار تا کمتر خیلی ضایع است!
- محتوا: آخرین مورد مهم محتوای وبلاگ فرد مورد نظر است، البته منظور این نیست که وبلاگش حاوی مطالب مهم علمی و فلسفی و خبری باشد، بلکه منظور این است که حداقل با وبلاگی تبادل لینک کنید که حاوی ]... [و ]... [نباشد، زیرا شاید در آینده ای نزدیک فیلتر شود و زحمات شما برای لینک گرفتن به هدر برود.

2- اعتماد سازی: اگر وبلاگ مورد نظر شرایط لازم را برای یک طعمه مناسب داشت، ابتدا او را لینک کنید تا به این صورت هم حالی به طرف داده باشید و هم اقدامی برای جلب اعتمادش کرده باشید.

3- ارسال کامنت های محبت آمیز: اکنون وقت آن است که پی اولیه دوستی را با او بریزید، به وبلاگش سر بزنید و در مورد مطالبش یک صفحه کامنت بگذارید، در این کامنت از جملاتی همچون «مطالبت عالیه»، «دمت گرم»، «تو داری اینجا حروم میشی!»، «تا به حال وبلاگ به این خوبی ندیده بودم.» استفاده کنید.
توضیح شماره 1: بعد از انجام این مرحله به طور طبیعی باید فرد مورد نظر به بلاگتان سری بزند، اگر نزد، اینقدر همین مرحله 3 را انجام دهید تا بزند!

4- دریافت اولین کامنت: طعمه مورد نظر به وبلاگ شما آمده و احتمالاً کامنتی مختصر در دو جمله می دهد: «مخلصیم» و یا «شما هم وبلاگ خوبی داری»، طعمه اگر آی کیویی در حد متوسط جامعه داشته باشد، با دیدن لینک خودش در وبلاگ شما به نیت پلیدتان پی برده و اقدام به لینک کردن شما می کند.
توضیح شماره 2: اگر شما را لینک کرد به مرحله 9 بروید و گرنه به مرحله 5 بروید.

5- ادامه «خاله بازی»: شما باید به وبلاگ موردنظر بروید و برایش کامنتی بگذارید، در این کامنت با زبان غیرمستقیم از وبلاگ مربوطه طلب لینک کنید، برای نیل به این هدف با آنکه مطمئن هستید می داند لینکش کرده اید، اما برای او کامنتی با این مضمون که «با اجازه لینکتون کردم» بگذارید.
توضیح شماره 3: «خاله بازی» یعنی اینکه شما می ری کامنت می زاری، بعدش طرف میاد واست کامنت می زاره، بعد شما میری، کامنت می زاری، بعد ... و این کامنت ها هم اکثراً حاوی این پیام است:«عالی بود!»
توضیح شماره 4: اگر شما را لینک کرد، به مرحله 9 بروید و گرنه به مرحله 6 بروید.

6- بیان صریح حقایق: معلوم است که آدم باشعوری نبود و گرنه شما به مرحله 6 نمی آمدید، اگر بعد از 24 ساعت از کامنت فوق شما را لینک نکرد، کامنت دیگری به این مضمون بگذارید:«اگر دوست داشتی منو لینک کن.»، این کامنت در پشت چنین چهره دوستانه ای، پیامی جدی دارد:«عجب آدم ]... [هستی لینکمون کن دیگه!»
توضیح شماره 5: اگر شما را لینک کرد، به مرحله 9 بروید و گرنه به مرحله 7 بروید.

7- اتمام حجت : اگر 24 ساعت از کامنت مرحله قبل گذشت و شاهد تغییراتی در مواضع وبلاگ مورد نظر نبودید، به عنوان آخرین راهکار ممکن برایش یک میل بزنید.
این میل شما دقیقاً گدایی لینک به شمار می آید و روشی مورد نکوهش واقع شده در بلاگستان می باشد، البته هر بلاگری حداقل یک بار در طول عمر بلاگش اقدام به انجام این عمل شنیع کرده است.
توضیح شماره 6: اگر شما را لینک کرد، به مرحله 9 بروید و گرنه به مرحله 8 بروید.

8- قطع رابطه: اَه ... عجب آدم الاغیه ها ... اصلاً در شأن شما نیست با چنین آدم بی منطق و بی مرامی رابطه داشته باشید، همین امروز تمام روابط خود را با ایشان به حالت تعلیق در آورید و در اولین اقدام تلافی جویانه این لکه ننگ (مقصود لینک فرد مورد نظر است) را از دامن بلاگتان پاک کنید.
توضیح شماره 7: روحیه خود را حفظ کرده و به مرحله 1 بازگردید.

9- تبریک : این موفقیت بزرگ رو به شما تبریک می گم.
توضیح شماره 8: به مرحله 1 بازگردید و از نو شروع کنید، شما تا آخرین ثانیه های اکانتتان باید اقدام به جمع آوری لینک بکنید.
توضیح شماره 9: بعد از اینکه برای نوبت سی ام به مرحله 9 رسیدید، به مرحله شماره 10 بروید.

10- یک یادآوری کوچک: اکنون وبلاگ شما در سی تا وبلاگ دیگر لینک شده است و شما به آدم مشهوری تبدیل شده اید و دیگران با آمدن به وبلاگ شما می توانند از اهداف بشر دوستانه تان بهره مند شوند، حال نگاهی به چند ماه پیش بیندازید که هیچ وبلاگی شما را لینک نمی کرد و به یاد بیاورید تمام موفقیتهای شما در نتیجه خواندن این متن بوده است، انصاف داشته باشید و منو هم لینک کنید!
توضیح شماره 10: آدرس وبلاگم اینه: ...
توضیح شماره 11: اگه توضیح شماره 10 در متن وجود ندارد، به نشریه های خود دست نزنید، اشکال از حروفچینی نمی باشد، بلکه مسؤول صفحه با قیچی خود این توضیح را که حاوی آدرس وبلاگم بوده، نابود کرده است!
توضیح شماره 12: چرا واستادی به من نگاه می کنی؟! هر ثانیه چهار پنج تا وبلاگ متولد میشه، زمان رو هدر نده، باید از همشون لینک بگیری، سریع برو مرحله 1 و تا آخرین ثانیه های اکانتت به تلاشت ادامه بده

منبع: روزنامه قدس ششم اردیبهشت
نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه 1386,06,10 ساعت 05:10 http://saseman.blogfa.com

سلام
صبح کله سحر بلندشدم که روی پایان نامم کارکنما! ولی یه جمله یادتون رفته بگذارید:(ای ول مطلبت حرف نداشت)
خواب پران که بود

اون یه جمله تست هوش بود. از یایان نامه گفتی و غم روی دلم گذاشتی

علی 1390,06,21 ساعت 20:30 http://cooks.blogfa.com

تا هر ده روش هاتو روی خودت پیاده نکردم منو لینک کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد