ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

به دنبال گودو

میدونستم  جور دیگه ای نمیتونه بشه از گرفتن فرم الف پایان نامه تا پرکردنش چهارده ماه طول کشید تصویب پروپزال هم یکماه الان دوماه  از تصویب گذشته و من هنوز امضاهای نه چندان زیاد فرمهای پایان نامه رو نگرفته ام فردا قراره برم انجمن روابط عمومی تا آقای مشاور امضا کنند و بعد من بیام فکر کنم که الان پایان نامه رو کار کنم یا دنبال توهماتم باشم. با این همه خوشحالم که تونستم موضوعی که می خواستمو بگیرم  فقط می ترسم کل قضیه بیربط از آب دربیاد با اینکه تصویب شده هنوز هم درک خیلی روشنی از ابعاد موضوع ندارم به نظرم همه موضوع از یک بد فهمی در کلاس ارتباطات و رشد دکتر عقیلی شروع شد استاد تو یکسری توضیحات جنبی اصطلاح گلوکالیزاسیون رابرتسون رو به کار برد و  خیلی کم توضیح داد و من این اصطالاحو تو معنی گرایش و تمایل روزافزون فرهنگها و سنن محلی و خرد به رابطه بی واسطه با روندهای جهانی و مطرح شدن در سطح بین المللی فهمیدم و رفتم یه چیزهایی در این مورد خوندم که برای مقاله نهایی درس سینار دکتر شاه محمدی ارائه کنم که قسمت نبود و آخر ترم که باید پروپزال می نوشتیم من مطمئن بودم که حتما یه تئوری برای اون چیزی  که به ذهنم رسیده هست حالام دنبال یه رابطه همبستگی بین گرایشات هویتی( به معنی ای که من در کتاب قدرت هویت کاستلز دیدم)خاص گرایانه( که با روندی که دکتر گل محمدی گفته در اثر جهانی شدن در حال افزایش هستند )و رضایت  و مصرف برنامه های تلویزیونی که اختصاصا برای این مناطق در کشور ساخته می شود  هستم. مشکل اصلی تو پیدا کردن چهارچوب  تحلیل نهایی است که می خواهد رشته های مرا به هم ببافد اول  فکر می کردم میشه سر و ته موضوع رو تو استفاده و رضایتمندی هم آورد ولی معنی ای که من از هویت و خاص گرایی منظور کرده ام به نظرم با اون نظریه هم پارادایم نبودند و استاد هم تایید کرد و گفت برو دنبال هال و اعوانش  که مثل همه اون چیزایی که ازشون چیزی نمیفهمم ازش خوشم میاد. ولی مشکل ماهیت کیفی روشهای مورد قبول انها و روش کمی و اس پی اسی ای که من برای جمع آوری اطلاعات دارم هست .گرچه من هیچ تحقیقی تو اینترنت ندیدم که موضوع اینچنینی را با روش اون چنینی بررسی کنه.البته اسم دانشگاه هیچ کدوم از اونا آزاد نبود. 
نظرات 4 + ارسال نظر
سمیه 1386,05,23 ساعت 13:24 http://saseman.blogfa.com

سلام
یه سری هم به نظریات جهانی شدن بزن. البته من خیلی تند مطلبتون رو خوندم سعی می کنم در یه فرصت بهتر دوباره بخونم . یه چیزی رو یواشکی می گم که کسی نفهمه
من که همه این هفت خوان رو گذروندم هنوز فرصت نکردم یه کار اساسی رو پایان نامم انجام بدم. دنبال یه کم انگیزه
می گردم.
موفق باشید.

ممنون از کمکتون .اتفاقا نظریه اجتماعی جهانی شدن رابرتسون از نشر تالث خیلی کمکم کرد. تو وبلاگتون اونقدر با اعتماد به نفس نوشته اید که تا شهریور دفاع می کنم که منو از خودم ناامید می کردید.

مریم 1386,05,23 ساعت 16:01 http://maryam-a.blogspot.com

سلام موضوع جالبی برای پایان نامه انتخاب کردین. تو دانشگاه علامه معمولا ار این جور موضوعات زیاد استقبال نمیشه. همش تحلیل تحلیل محتوا رو تبلیغ می کنن. نمی دونم دکتر محمدی رو می شناسین یا نه؟ حدود 2 سالی میشه که بازنشسته شدن و از انگلیس اومدن ایران. دانشگاه علامه درس می دن. فکر کنم بتونن تو این زمینه بهتون کمک کنن. البته الان ایران نیستن.

ممنون از لطفتون .یکی دو مقاله از دکتر محمدی تو رسانه دیدم که بیشتر طرح موضوع و تلخیص بود ولی از نظر موضوع خیلی نزدیک بود .

سمیه 1386,05,24 ساعت 17:58 http://saseman.blogfa.com

سلام
راستش توی شرکت به حوزه کاری مرتبط منتقل شدم و اونقدر کار سرم ریخته شده که گاهی اوقات دیروقت برمی گردم. ناامید نشدم دچار فقر زمان شدم (بیماری عصر صنعت دامن من رو هم گرفته)

سمیه 1386,05,26 ساعت 18:58 http://saseman.blogfa.com

سلام

لطفا با نظرات و تجربیان خود در نظرسنجی من شرکت نمایید...
----- صدا و سیما و سواد رسانه ای ---
با سپاس فراوان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد