ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

رسانه ملی

ازبکستانو بردیم تلویزیون داره سرود پخش می کنه :
ایران ایران ایران و.....
ما چه مرگمونه
نظرات 4 + ارسال نظر

سلام ودرود
با مطلب جدیدی به روزم

امروز تحت تاثیر دیروز
یقین داشته باشید در برابر هر آنچه برای شما رخ می دهد، می توانید پاسخ یا واکنش خویش را انتخاب کنید. زیرا اغلب میان محرک و واکنش شما فاصله اندکی وجود دارد......

منتظر نظر ارزشمند شما بزرگوار هستم

خیرخواه 1386,04,26 ساعت 15:54

با سلام
لطفا این پرسشنامه را پرکنید و ما را در انجام بهتر این تحقیق همراهی کنید
این پرسشنامه به منظور مطالعه تغییرات ناشی از ظهور موبایل در ارتباطات اجتماعی طراحی شده است. پاسخهای شما که بدون ذکر نام خواهد بود؛ ما را در تبیین ارتباطات با واسطه موبایل یاری خواهد رساند.
http://www.mrjavadi.com/question_m/index.asp
ممنون می شوم اگر آن را در پست جداگانه ای قرار دهید تا دوستانتان نیز ما را یاری کنند.
باتشکر- دانشجویان کارشناسی ارشد ارتباطات دانشگاه تهران

سمیه 1386,05,03 ساعت 08:18 http://saseman.blogfa.com

سلام
نخست اینکه پیشاپیش میلاد حضرت علی (ع) رو تبریک می گم دوم اینکه خیلی ممنونم سوم اینکه شرمنده می فرمایید.
چهارم اینکه سعی می کنم زودتر وبلاگم رو به روز آوری کنم.

و از همه مهمتر سربلند و موفق باشید.
در پناه خداوندمنان

سمیه 1386,05,03 ساعت 21:03 http://saseman.blogfa.com

سلام
نه گفتم زود وبم رو به روز می کنم
تصاویر برخی از بزرگان مطالعات انتقادی ،در موردشان شاید زیاد خونده باشیم اما نمی دونیم چه شکلی اند ...
در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد