ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

اسمان s


اامروز یه وبلاگ تازه در باره ارتباطات که تو سط یکی از همدوره های دانشگاهی نوشته می شه رو کشف کردم . وبلاگ اسمان در بلاگفا به آدرس www. saseman.blogfa.com در حوزه مطالب تئوریک ارتباطات مطالب جالبی در مورد پرایمینگ برجسته سازی و نظریه انتظارات زبانی و.. داره . برای شان آرزوی موفقیت می کنم .
نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه 1385,12,20 ساعت 15:25

از لطف شما سپاسگذارم شرمنده ام کردید. من هم متقابلا امیدوارم شما موفق باشید . منتظر نظرات شما هستم. راستی من رو چه جوری پیدا کردید؟!

از اونی که مک لوهان گفته بود دهکده بودنش به ما ها رسید و

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد