ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

فراجو - ورژن علامه ای ارتباطات

سایت ای سی تی فراجو به آدرس www.ictfarajoo.com که به گفته مدیرش فرید محمد نژاد برای ارتقای علمی دانشجویان و دانش آموختگان ارتباطات فعالیت خواهد کرد راه اندازی شد. بانیان سایت که از دانشجویان و فارغ التحصیلان ارتباطات علامه هستند که به گفته مدیر سایت در گفتگو با ایرنا قرار است نتایج تحقیقات ارتباطی دانشگاههای مختلف را منتشر کنند . از قسمتهای مختلفی که در سایت پیش بینی شده فعلا بخش مقالاتش با چند مقاله خوب به تفکیک موضوع راه اندازی شده. برای من حضور اساتید ی چون دکتر معتمد نژاد و دکتر فرقانی و دکتر خانیکی در مراسم افتتاح سایت جالب بود که اینقدر برای تشویق شاگرادان و دانشجوهاشون وقت می گذارن. برای فراجویی ها آرزوی موفقیت می کنم .
نظرات 1 + ارسال نظر
خشنودی 1385,12,15 ساعت 20:38 http://cooiran.coo.ir

وقتت به خیر-فاروم کامیران cooiran.coo.ir یکساله شد! و در این یک سالگی شاهد سایتی ارتباطاتی جدیدی بودیم که لطف کرده و معرفی کردی! در این یک سال با وجود معرفی کامیران به دوستان و استادان! لذا هیچ استقبالی نشد و دوستان اندکی به فاروم پیوستند!عناوین فاروم با سایت جدید یکسان است و مطالب نیز در صورت همکاری می توانست منبعی مفید قلمداد شود! هرچند تا زمانی نامعلوم به هل دادن آن ادامه خواهم داد!!بلی یکساله شدیم!

به دلایل فنی نمی تونستم زودتر جواب بدم . فروم جالب و متنوعی بود که تقریبا به همه ابعادی که باید توجه می کرد کرده بود اما ای کاش لااقل خودتان نوشته هاتونو انجا می گذاشتین.چنان خسته یکسالگیتونو اعلام کردین که سیزیف هم اگه بود کارشو ول می کرد و کمک کارتان می شد.تولدتان مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد