ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

رویایی دارم

به مناسبت پونزدهم ژانویه

هر کودک لپ تابی داشته و فیلتر وسیله ای در ماشین باشد
سر هر خیابانی سیم کارت تعارف کنند و مشترک مورد نظر در دسترس باشد
هر کوچه روزنامه ای داشته باشد و  مسولیت اجتماعی مهمترین نظریه مطبوعان شود
فرکانسها همه آزاد باشند و پارازیت از تئوریهای ارتباط حذف شود
نظریه تاثیر محدود رسانه ها قویترین قانون ارتباطات باشد و مارپیچ سکوت قطع شود و آقای شیلر برای کتاب بعدیش مثالی پیدا نکند
شکافهای دیجیتال با سیمهای شبکه پر شود و هر پروانه ای یک ای پی داشته باشد
همه نمره های امتحانهایم نوزده و نیم شود و مراقبها....

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه 1385,10,26 ساعت 18:58

سلام امیدوارم با نمره ۲۰ قبول شوی اما حالا که از رویا گفتی من هم رویایی را به رویاهایت بیفزایم ای کاش من و دوستان کوشایم هم در مرحله دکترا باز هم با یکدیگر همکلاس باشیم...

محمد احمدی 1385,11,03 ساعت 01:00

چند روزی است سر تا پا رفته بودم توی این زندگی لعنتی ، الان که سری به وبلاگ زدم ، نمی دانم چرا حس غربت در خودش غرقم کرد ، به این مطلب که رسیدم دیدم ای داد این مقطع هم تمام شد و باز انگار ...
ولش کن می گذارم به حساب نیمه شب و این آهنگی که برای رمینه وبلاگ انتخاب کردم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد