ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

وبلاگ آقای دکتر آذری

 

آقای دکتر آذری ضمن تبریک برای وبلاگ پرمحتوایتان از خداوند منان برای شما  موفقیت روزافزون مسئلت دارم.

توصیه می کنم وبلاگ آقای دکتر آذری را ببینید. یک وبلاگ علمی است که به نظریه های ارتباطات (انسانی - جمعی) پرداخته اند.

نظرات 2 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز.
من از دانشجویان وبلاگ نویس دکتر آذری هستم.
از لطف شما ممنون .

مهرت پایدار
سارا

هلن تهرانی 1385,10,07 ساعت 23:03

با شما موافقم.دکتر آذری یکی از اساتید بی ادعا در حوزه ارتباطات ایران است.وبلاگ ایشان در همه جا مفیداست.کارهای ایشان همیشه کلاسیک و بنیادی است.من از ایران تا امریکا در ادبیات ارتباطات مدیون این مرد عزیز و بزرگم.هلن/دانشگاه اوهایو/امریکا.-----موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد