ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

سه سال و دو ماه و بیست و یک روز

 پشیمون نیستم. لااقل الان نیستم.کتاب بازی، قفسه کتابهای نخوانده و لذت خرید کتاب در کتابفروشی و فیلدبازی در نمایشگاه و خوابهای تازه ..... معنی درس خوندن من بودن.قراره ساعت ۹پنج شنبه 21 آذر جلسه دفاعیه برگزار بشه و اگه بشه به رویه ها اعتماد کرد باید تموم بشه. از شانسهای من تو این دوره این بود که اجازه داده شد روی موضوعی که دلم می خواست کار کردم.عنوان پایان نامه قومیّت و تلویزیون : هویّت قومی و تعامل با تلویزیون در آذربایجانه .موضوعی که از اصطلاخ گلوکالیزاسیون در کلاس دکتر عقیلی شروع شد و با سمینار و تایید دکتر شاه محمدی و دکتر خواجه نوری رسمی شد. و با کمک دکتر میرفخرایی و دکتر رسولی به اینحا رسید. به نظرم تشکر مثل استقرا است که تامش محاله و ناقصش نقض غرض. با این حال از زمین و زمان و که تو این مدت یه هر نحو به من کمک کردن که این دوره تموم بشه تشکر می کنم.برای پایان نامه هم برای همیشه مدیون علی سمیه امید رضا عالیه مرتضی شاهین مجتبی شهرود و همسرشون برای یاری بی دریغشون هستم. خانواده را ننوشتم که به نظرم احمقانه ترین فکر اینه که می تونم ازشون تشکر کنم.ساغ اولون.

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلی 1387,09,17 ساعت 02:19



سلام وب خوبی داری ولی می دانی ؟
مزایای استفاده از سیستم وبلاگدهی شهر الکترونیک
1 - اختصاص یک آدرس سه حرفی کوتاه به هر وبلاگ
2 - هر روز یک قالب جدید
3 - ایجاد گالری عکس
4 - مدیریت ماژول های وبلاگ
5 - ایجاد فروشگاه
6 - فضای مجازی
7 - دو نوع ویراستار برای مطالب
8 - سرعت بالای وبلاگها
9 - ایجاد کلوپ های گفتگو
10 - مدیریت کلوپ ها توسط مدیر وبلاگ


عضویت فقط با دعوتنامه است ، اینم کد دعوتنامه ، تو هم با من بگو خداحافظ پرشین بلاگ
http://www.xec.ir/online/free.invite.php?id=shima&pass=1

امامی 1387,09,17 ساعت 02:54 http://www.pardis.us

با سلام.

از موضوعات مطرح شده در وبتان بسیار خوشم آمد .

از اینکه با شما تبادل لینک کنم خوشحال می شوم.

در صورت تمایل لینک زیر را در وب خود قرار دهید.

عنوان لینک: **گالری تصاویر پردیس**

آدرس لینک: www.Pardis.us

در صورت ایجاد لینک در وب خود به بنده اطلاع دهید تا لینک شما را در لینکستان پردیس قرار دهم.

با تشکر - امامی (مدیریت وب سایت پردیس)

سمیه 1387,09,24 ساعت 13:13

سلام
اول از همه باید بگم خیلی شرمندم که نتونستم بیام - یعنی دقیقا روز پنجشنبه دعوت نامه شما رو دیدم - ای کاش به مبایلم یه پیامک می زدین.
دوم اینکه خیلی دلم می خواد بدونم حاصل تلاش دقیقتون چه نمره ای شد.
سوم اینکه - امیدوارم همیشه موفق و موید باشین
چهارم اینکه دلم می خواد با کسی مثل شما یه کار مشترک انجام بدم- دنبال یه سوژه مناسبم برای اینکه همکلاسی های کوشای خودم رو فراموش نکنم - شما هم اگه موافقین و درصورتی که یه سوژه خوب داشتین خوشحال می شم که خبر بدین.
شاد باشین

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند
این برای معرفیتون خیلی کمه.
به وبلاگ من هم سر بزنید.

با اجازه لینکتان کردم دوست عزیز
منتظر نظرات شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد