ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

ارتباطات نامه

این وبلاگ را گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات تشکیل داده اند

فیلمهای سیاه - سریالهای رنگی

چند وقت پیش بود که بی بی سی یکی از مهممترین وظایف رئیس جدیدش را حرکت به سوی تطبیق با رسانه های جدید اعلام کرد و پخش آزمایشی چند کانال رادیویی و تلویزیونی خود روی موبایل رو شروع کرد و. تو خبری که عینا از همشهری ان لاین کپست کردم اومده که صداو سیما قراره 16 شبکشو رو موبایل پخش کنه که از جهت همگامی صداو سیما با تغییرات جهانی برادکست غیرقابل اجتناب و ضروری است. سوای این چشم انداز جهانی در مورد ایران جنگی برای تصرف صفحه نمایش موبایلها در جریانه که چن وقت قبل تعبیرای بامزه ای مثل پلیس موبایل و پلیس بلوتوث و عباراتی که فرستادن بلوتوث رو عملی در حوزه عمومی و مجرمانه میدونستند رو تو این مورد شنیدیم . قطع شدن سرویس ام ام اس ایرانسل و تعلل در راه اندازی ان برای ام سی ای همه از نگرانی مسئولان فرهنگ عمومی کشور از عمومی بخشی از فرهنگ غیر رسمی و غیرقابل قبول مردم و تصویر شدن درونیات و عقده های سرکوب شده در قالب فیلمها و بلو توثهای خودساخته که با سرعت غیر قابل تصوری پخش میشند نشات میگیره که مثل همه تکنولوژیهای لیبرال دردسر و معضلی مزمن برای پاسداران فرهنگ و تصویر کشور ایجاد کرده . پخش براد کست بر روی موبایل تو ایران مینونه آلترناتیو و محتوای رسمی قابل استفاده از کانالی باشه که تا به حال فرهنگ رسمی محتوایی برای آن تدارک ندیده بود.
((یک شرکت اسپانیایی با همکاری رادیو و تلویزیون بین‌المللی ایران (‪ ۱۶ (IRIB‬شبکه تلویزیونی همراه راه‌اندازی می‌کند.
به گزارش ایرنا یک از مسئولان شرکت شرکت سیدسا در مادرید گفت: "برای اولین بار برنامه‌های ‪ ۱۶‬شبکه تلویزیونی به وسیله این شرکت اسپانیایی با استاندارد دی وی بی اچ در ایران از طریق تلفن‌های همراه پخش خواهد شد."
این شرکت در حال انجام مراحل اولیه‌آزمایشی تلویزیون همراه از طریق دی وی بی- اچ است که در آغاز فقط در تهران امکان استفاده از آن فراهم می‌شود. در مراحل بعدی قراراست که این برنامه‌های تلویزیونی در سراسر ایران توسط تلفن‌های همراه دریافت شود.این ۶‬شبکه تلویزیونی از ماهواره "اینتل ست" و "ائوتل ست" برای تلفن‌های همراه "ساژم" که مجهز به سیستم دی وی بی- اچ (دیجیتال ویدیو بورودکاستینگ) هستند، پخش خواهد شد.))
یه سئوال بیربط :کسی میدونه ساژم ما کیه.
نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
همگی تان خسته نباشید
خوشحالم که با وب شما آشنا شدم
اگر امکان دارد کتبی که برای کارشناسی ارشد علوم ارتباطات می بایست خوانده شود و از اهمیت بیشتری نیز برخوردار است را معرفی کنید .

آقای سلطان آبادی تو ّ بیستو شششم مهر هشتاد و بنچ شون تو وبلاگ اخبار ارتباطات لیست کاملی از منابع ارشد ارتباطاتو معرفی کردن که به نظرم هیچ دکترای ارتباطاتی هم اونا رو نخونده باشه . اگه وقت و حوصله داری یک سوم اونا رو بخون حتما قبول میشی مسئله دیگه اینه که جهت گیری سئوالات آزاد و سراسری فرق می کنه اگه به دولتی فکر می کنی میتونی کتابای اساتید دانشگاه علامه و یک کمی تهرانو بخونی و آگه به آزاد هم فکر می کنی تو بعضی درسا تخصصی باید کتابای نوشته و ترجمه اساتید آزاد رو هم بخونی اگه وقت نداری از این کشکولهای سنجش تکمیلی و اول و..... بگیر خیلی کمک می کنن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد